niedziela, 25 października 2009

Nous sommes les bordolais, nous allons gagner!

Dziwnym zbiegiem okoliczności znalazłem się wczoraj na meczu FC Girondins de Bordeaux. Tym samym spełnił się kolejny punkt programu jaki chciałem wykonać podczas mojego rocznego pobytu. Dominacja Les Girondins przełożyła się na wynik i tak Le Mans zostało zdruzgotane 3:0. No cóż, jak Bayern nie dał rady, to i słabiutki klubik z północy Francji niewiele ugra. Brawo! Już czuję, że chodzenie na stadion stanie się moim stałym zajęciem. Może uda się pójść na mecz z Juventusem? To by było.

A w środę mecz stulecia: OKS Otwock vs Ruch Chorzów! Do boju, do boju!!!




Ponadto udoskonalam swoje zdolności w dziedzinie gotowania i nawet umiem zrobić coś co z czystym sumieniem mogę uznać za pyszne. Własnymi rękoma! Na przykład takie racuchy (z wydatną pomocą Weroniki):




Niemki na tydzień wyjechały, obrączka okazała się z tombaku, ja słucham Ostrego i czytam fantasy po angielsku - jednym słowem brak mi już ciekawostek blogowych oraz weny za co Was usilnie przepraszam. Do następnego!

13 komentarzy:

  1. tak z ciekawości - ile kosztuje bilet? bo leśne dziadki z otwocka uznały, że mecz stulecia swą wartość ma i podniosły cenę u nas dwukrotnie... tak się zastanawiam gdzie taniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Leśne dziadki :D:D:D
    Bilecik na mecz Ligue 1 kosztuje 12 na miejsce na wirażu. Nie jestem jednak pewien w 100% bo bilet wygrałem w konkursie... więc byłem za darmo :)

    A to ile kosztuje bilecik na naszym San Siro? 10 czy 20? Piotrze, kupiłeś już szalik oraz żółta i czerwoną farbę na twarz? Ale chciałbym tam byc...

    OdpowiedzUsuń
  3. 20, bez ulgowych... a farbę to żółtą i czarną mógłbym ewentualnie kupić, aczkolwiek tego nie zrobiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, przeciez chcialem napisac czarna, nie wiem czemu mi wyszlo czerwona... Sorry :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni raz Ci wybaczam, następnym razem przyjadę i w dziób ;) tak w ogóle jest transmisja na żywo na tvp sport (także w necie), więc jeśli będziesz wolny to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba! Jasne, że będę oglądał historyczny pogrom Ruchu!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojojoj. trzeba wysupłać 12 zł! Niech sie...

    OdpowiedzUsuń
  8. No i kiszka. Gra była wyrównana, ruch nic nie pokazał. Bramka stracona we frajerski sposób po błędzie Bułki. W drugiej połowie ostre natarcie oksu i dwie kontry ruchu zakończone nieuznanymi golami (spalone). W 95 minucie słupek pozbawił nas nadziei na dogrywkę. Jeśli to jest wicelider ekstraklasy to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.ustream.tv/recorded/2439898 zapis meczu

    OdpowiedzUsuń
  10. a udalo mi sie obejrzec! Okazalo sie, ze wystarczy tylko sie zalogowac! No, bo wiadomo, ze jestesmy najlepszym zespolem na Mazowszu. Tylko jakby jeszcze zrobic w powiecie zrzute na awans...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałam zauważyć:

    1. Jak na krótki post, w którym twierdzisz, że brak Ci już ciekawostek i tak dostałeś najwięcej komentarzy :P
    2. POLONIA BYTOM KRÓLOWĄ ŚLĄSKA (I NIE TYLKO):P

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bo się offtop zrobił, a Ty Tomaszu nie osiądź na laurach!

    PS. a ja pragnę przypomnieć kto polonię 2 lata temu wyeliminował z pucharu polski :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tfu, nie spocznij na laurach oczywiście. przepraszam, alem nie do końca zdrowy, nogę mam w gipsie...

    OdpowiedzUsuń